Datum: 18/05/2017

Op onze vernieuwde website kon je sinds de lancering al gebruik maken van een chatvenster voor vragen of informatie over het aanbod van De Nestor. Sinds vandaag bieden wij deze mogelijkheid ook op ons opleidingsportaal.chatvenster

Waarom chat?

Wanneer je op zoek bent naar informatie en niet onmiddellijk vindt wat je zoekt, kan dat behoorlijk frustrerend zijn. Bellen of mailen is in dat geval een mogelijke oplossing, maar dat vraag tijd. Het chatvenster op de website biedt een snelle oplossing om concrete antwoorden te krijgen op jouw vraag.

Chat heeft als voordeel het persoonlijk contact en je bent onmiddellijk, gericht geholpen. Gebruikers vertellen dat zij dank zij chat minder tijd verliezen in het zoeken naar antwoorden. Bovendien kunnen zij makkelijker doorwerken tijdens het chatten.

Hoe het werkt?

Heel eenvoudig, klik op de online balk van het chatvenster om het te openen. Tik jouw vraag in en het gesprek wordt automatisch gestart.

De software van Tawk.To maakt onze live conversaties mogelijk. Dus, heb je een vraagt? Tawk-to-Me!

 

logo De Nestor klein zwartTerug naar Nieuwsoverzicht