RELATIES

Klantgericht communiceren

Klantgericht communiceren is niet hetzelfde als klantvriendelijkheid. Bij klantgericht communiceren gaat het erom te achterhalen wat de klant echt wil. Wie kent niet de grappige filmpjes waarin een oude oma de straat over wordt geholpen wanneer ze dat eigenlijk niet wil? Dat is het onderscheid tussen klantgerichtheid en klantvriendelijkheid.

Omgaan met klachten

Wie werkt, maakt fouten. Iedereen weet dat, ook uw klanten. Fouten kunnen geaccepteerd worden, maar veel hangt af van de manier waarop je als organisatie met de fouten omgaat. Ook wanneer alles netjes geregeld is, moet iedere medewerker – als uithangbord van de onderneming – op een efficiënte manier met klachten kunnen omgaan.

Trainen en presenteren

Train-the-trainer

presenteren

Opleidingen geven is ons vak en dat willen wij graag met iedereen delen. Tijdens een opleiding train-the-trainer geven wij inzicht in hoe mensen leren en hoe je als trainer daarop kan inspelen. Sta je regelmatig in voor het geven van opleidingen of trainingen, moet je toolbox-meetings geven? Dan is een opleiding train-the-trainer zeker iets voor jou.

Succesvol presentaties geven

Het klopt dat een beeld meer zegt dan 1000 woorden en toch slagen wij er niet altijd in om onze boodschap goed over te brengen. Tijdens deze opleiding maken wij gebruik van Google presentaties (G-suite) om op een succesvolle manier weer te geven wat moet verteld worden.